CO BUDU POTŘEBOVAT K NÁKUPU?
- REGISTRACI, která Vám přinese pro nákup větší komfort, např. budete mít materiály uloženy i ve svém účtu, takže se k nim kdykoli pohodlně a odkudkoli dostanete
- PLATEBNÍ KARTU - 1. rychlá platba kartou, 2. platební převody (tlačítka bank a klasický převod), ale lze uskutečnit i klasický bankovní převod z účtu na účet
JAK SE REGISTROVAT?
- vytvořte si registraci (vpravo přes tlačítko přihlásit - vytvoření nového účtu)
- registraci potvrďte v e-mailu (pokud tento krok neučiníte, bude systém psát, že nemáte registraci)
- můžete začít nakupovat :-)
CO JE PŘEDMĚTEM NÁKUPU?
Zakoupit si můžete materiály v elektronické podobě, nejčastěji ve formátech pdf, doc, zip, pptx, ale i jiných. Při koupi materiálu musíte počítat s tím, že každý materiál je potřeba si vytisknout a mnohdy i zalaminovat a upravit, např. nastříhat na kartičky. Stejně tak je potřeba mít na paměti, že k otevření souborů budete potřebovat příslušné programy:
- jak otevřít soubory pdf
- jak otevírat soubory zip
- jak otevírat soubory doc, docx
- jak otevírat soubory ppsx
- jak otevírat soubory ppt, pptx
JAK MÁM ROZUMĚT LICENCI MATERIÁLU?
Nákupem získáváte jednu licenci k trvalému užívání materiálu. Tato Vás opravňuje k tisku materiálu pro svou potřebu a ev. v případě pracovních listů k nakopírování žákům k přímému využití ve výuce.
Nikdy však nesmíte materiál v elektronické podobě sdílet jakýmkoli způsobem s dalšími osobami.
Takže například pracovní list můžete vytisknout a v hodině rozdat žákům, ale nesmíte již zasílat žákům materiál v elektronické podobě či ho věnovat kolegyni (ani vytištěnou kopii!).
Můžete materiál například při online výuce zpřístupnit žákům ke čtení na obrazovce, ale již jim nesmíte nasdílet materiál v elektronické podobě.
Pokud nakupuje například škola daný materiál pro 10 učitelů, je potřeba nakoupit materiál 10x, tj. 10 učitelů = 10 licencí k užití materiálu.
JAK PROBÍHÁ NÁKUP?
Nákup se řídí Všeobecnými podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.
Ve zkratce: po registraci přidáte jednotlivé zboží do košíku, které po potvrzení objednávky zaplatíte prostřednictvím platební karty (online platba nebo bankovní převod). Budete přesměrování na platební bránu společnosti Comgate. Ihned po potvrzení platby platební bránou budete mít materiál přístupný ve svém zákaznickém účtu a dostanete ho i na zadaný e-mail (pouze materiály do velikosti 10 MB) spolu s fakturou a VOP.
Podívejte se na možnosti platby a postup, jak platba probíhá. Kontaktní údaje na platební bránu a informace o platbách.
- platby kartou: https://help.comgate.cz/docs/platby-kartou
- Apple Pay: https://help.comgate.cz/docs/apple-pay
- Google Pay: https://help.comgate.cz/docs/google-pay
- Bankovní převody: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
MUSÍM PLATIT JEN ONLINE KARTOU?
Rychlá online platba je nejrychlejší způsob, materiál máte prakticky okamžitě k dispozici. Nicméně systém umožňuje i další způsoby plateb. Např. platby přes tlačítka bank či klasický bankovní převod, což hodně využívají i školy. Podklady pro platby převodem si můžete i sami vygenerovat.
Dáte možnost ZAPLATIT, vyberete BANKOVNÍ PŘEVOD, srolujete úplně dolů veškeré názvy bank a vyberete OSTATNÍ BANKY. Tím se vygenerují údaje pro platbu - číslo účtu, částka, variabilní symbol a QR kód. Údaje si opíšete, vyfotíte mobilem nebo uděláte výstřižek. Počítejte s tím, že bude trvat 1-3 dny, než platební brána platbu potvrdí. Po potvrzení platby platební bránu přijde automatický e-mail. Od tohoto okamžiku jsou dostupné materiály ke stažení v zákaznickém účtu a také faktura (přijde i mailem).
Jak na platby převodem? https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
KDE NAJDU ZAKOUPENÉ MATERIÁLY?
- Objednávka se soubory o velikosti menší než 10 MB Vám přijde na zadaný e-mail, ale také ji naleznete ve svém účtu po přihlášení.
- Objednávka se soubory o velikosti větší než 10 MB - soubory máte uloženy ke stažení ve svém účtu (MŮJ ÚČET) nalevo od nákupního košíku v horní liště.
KDY OBDRŽÍM ZAKOUPENÉ MATERIÁLY?
Materiály si budete moci stáhnout ihned, když nám dá platební brána informaci, že je zboží uhrazeno. Na základě této informace se Vám otevřou materiály ke stažení v uživatelském účtu a jsou taktéž zaslány e-mailem (pouze pokud jsou menší než 10 MB) spolu s fakturou a VOP.
Pokud chcete mít materiály takřka ihned k dispozici, volte první způsob platby, tj. rychlý online převod.
U ostatních dvou způsobů platby, tj. platba přes tlačítka bank a klasický převod je vždy určitá časová prodleva, se kterou je potřeba počítat.
Možnosti platby jsou popsány zde: platby kartou, Apple pay a platby převodem na účet.
PRO KOHO JSOU MATERIÁLY URČENY?
Jsou vytvořeny pro běžné spotřebitele, např. učitele, rodiče, vedoucí zájmových kroužků aj. Mohou však zde nakupovat i organizace, např. školy dle daných licenčních podmínek ve VOP (počet uživatelů materiálu = počet množství/licencí produktu).
MOHOU MATERIÁLY NAKUPOVAT I ŠKOLY?
Ano, je to možné. Je však potřeba pamatovat na to, že nákup jedné licence materiálu = využití jedním učitelem školy. V případě, že materiál bude používat více učitelů, je potřeba zakoupit více licencí. Nyní je přidána funkce dokoupit více licencí. Např. zakoupili jste materiál 1x a potřebujete ho dokoupit pro 2 další učitele, tj. dokoupíte 2 licence.
Pokud požadujete fakturu přímo na školu, doporučuji vytvořit při registraci účet školy (jméno a příjmení = název školy, případně i adresa), adresa = adresa školy a kontakt = e-mail školy. Před odesláním objednávky ještě máte možnost doplnit název organizace a IČO. Poté Vám bude generována faktura s údaji přímo pro Vaši školu.
Školy platí nejčastěji klasickým převodem na účet. Dáte možnost ZAPLATIT, vyberete BANKOVNÍ PŘEVOD, srolujete úplně dolů veškeré názvy bank a vyberete OSTATNÍ BANKY. Tím se vygenerují údaje pro platbu - číslo účtu, částka, variabilní symbol a QR kód. Údaje si opíšete, vyfotíte mobilem nebo uděláte výstřižek. Počítejte s tím, že bude trvat 1-3 dny, než platební brána platbu potvrdí. Po potvrzení platby platební bránu přijde automatický e-mail. Od tohoto okamžiku jsou dostupné materiály ke stažení v zákaznickém účtu a také faktura (přijde i mailem).
JAK SE MÁM V MATERIÁLECH ORIENTOVAT?
Pomohou Vám tipy a návody, kde je popsáno několik možností, které Vám usnadní vyhledávání materiálů.
CO ZNAMENÁ V POPISU FYZICKÝ PRODUKT - NE?
Webové stránky jsou koncipovány nadčasově. V budoucnu může nastat situace, kdy se rozhodnu kromě elektronických materiálů zasílat i hotové produkty. Nyní je možno nakupovat pouze elektronické materiály, proto u kolonky fyzický produkt je ne. Kdybych se rozhodla prodávat i hotové produkty, potom v dané kolonce bude ano. Nyní této informaci nemusíte věnovat žádnou pozornost.
CO KDYŽ NAJDU V MATERIÁLU CHYBU?
Jednoduše mne kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na info@lesynapadu.cz. Chybu opravím a zašlu Vám opravenou verzi, případně ji najdete ve svém zákaznickém účtu.
U MATERIÁLU SADA MI CHYBÍ ODKAZ KE STAŽENÍ.
To je v pořádku. V tomto případě u označení SADA se jedná jen o účetní položku, abych Vám mohla prodat produkty, které sadu tvoří, levněji, než kdybyste je nakoupili zvlášť. Ve Vašem účtu potom u označení SADA nemáte odkaz ke stažení, dále tam najdete položky, které sadu tvoří jako samostatná pdf ke stažení a na faktuře je u nich 0 Kč a poznámka (součást sady).
Např. u této sady: https://www.lesynapadu.cz/produkt/cesky-jazyk/sada-byt-bit jsou dvě položky, takže ve Vašem účtu najdete ke stažení dvě položky, a to pracovní listy a domino.
NEMOHU STÁHNOUT POLOŽKU S NÁZVEM SADA.
Ani stáhnout nepůjde :-).
Abych Vám mohla dát materiál levněji jako celek, tak je vytvořena účetní položka s názvem SADA, ale neobsahuje nic ke stažení. Sadu tvoří potom jednotlivé soubory, ty jsou řazeny ke konci objednávky jako samostatná pdf a obsahují link ke stažení. Na faktuře to rozeznáte i tak, že potom máte tyto soubory uvedeny, je u nich 0 Kč a v závorce je napsáno (součást sady). Příklad: Sadu tvoří 4 soubory, tak tyto soubory se řadí v závěru objednávky a je u nich link ke stažení.
CO UDĚLAT, KDYŽ SE MI PSACÍ PÍSMO ŠPATNĚ ZOBRAZUJE?
Při otevření dokumentu s psacím písmem ho mohou některé pdf programy špatně zobrazit. Doporučuji potom otevřít soubor v prohlížeči (kliknete pravým tlačítkem myši - otevřít v programu - vyberete prohlížeč např. Google Chrome).
JAK POSTUPOVAT, KDYŽ SE NEMOHU PŘIHLÁSIT K ÚČTU?
Pokud víte e-mail, kterým jste se registrovali, lze požádat o obnovu hesla. Na e-mail získáte odkaz pro jednorázové přihlášení.