O nákupu

JAK SE REGISTROVAT?

  • před prvním nákupem doporučuji vytvoření registrace, kterou následně ve svém e-mailu  potvrdíte (pokud tento krok neučiníte, bude systém psát, že nemáte registraci)
  • registrace vzniká i automaticky s první objednávkou, ale protože nemáte nastaveno heslo (pokud si ho nezadáte), musíte požádat o obnovení registrace, abyste se ke svému účtu mohli přihlásit. Postup obnovení je popsán níže.

 

CO BUDU POTŘEBOVAT K NÁKUPU?

  • registraci, která Vám přinese pro nákup větší komfort, např. budete mít materiály uloženy i ve svém účtu (registrace se vytvoří automaticky při první objednávce)
  • pokud nakupujete bez registrace, zadáte e-mailový kontakt, na který Vám přijdou dokumenty (VOP, faktura a materiál)
  • platební kartu - podívejte se na možnosti platby

 

CO JE PŘEDMĚTEM NÁKUPU?

Zakoupit si můžete materiály v elektronické podobě, nejčastěji ve formátech pdf, doc, zip, pptx, ale i jiných. Při koupi materiálu musíte počítat s tím, že každý materiál je potřeba si vytisknout a mnohdy i zalaminovat a upravit, např. nastříhat na kartičky. Stejně tak je potřeba mít na paměti, že k otevření souborů budete potřebovat příslušné programy:

 

JAK MÁM ROZUMĚT LICENCI MATERIÁLU?

Nákupem získáváte jednu licenci k trvalému užívání materiálu. Tato Vás opravňuje k tisku materiálu pro svou potřebu a ev. v případě pracovních listů k nakopírování žákům k přímému využití ve výuce.

Nikdy však nesmíte materiál v elektronické podobě sdílet jakýmkoli způsobem s dalšími osobami.

Takže například pracovní list můžete vytisknout a v hodině rozdat žákům, ale nesmíte již zasílat žákům materiál v elektronické podobě či ho věnovat kolegyni (ani vytištěnou kopii!). 

Můžete materiál například při online výuce zpřístupnit žákům ke čtení na obrazovce, ale již jim nesmíte nasdílet materiál v elektronické podobě.

Pokud nakupuje například škola daný materiál pro 10 učitelů, je potřeba nakoupit materiál 10x, tj. 10 učitelů = 10 licencí k užití materiálu. 

 

JAK PROBÍHÁ NÁKUP?

Nákup se řídí Všeobecnými podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů.

Ve zkratce: po registraci (nebo zadání e-mailu a nákupu bez registrace) přidáte jednotlivé zboží do košíku, které po potvrzení objednávky zaplatíte prostřednictvím platební karty (online platba nebo bankovní převod). Budete přesměrování na platební bránu společnosti Comgate. Ihned po zaplacení budete mít materiál přístupný ve svém zákaznickém účtu a dostanete ho i na zadaný e-mail spolu s fakturou a VOP.

Podívejte se na možnosti platby a postup, jak platba probíhá. Kontaktní údaje na platební bránu a informace o platbách.

logo comgate 50

 

KDE NAJDU ZAKOUPENÉ MATERIÁLY?

  • Objednávka se soubory o velikosti menší než 10 MB Vám přijde na zadaný e-mail, ale také ji naleznete ve svém účtu po přihlášení.
  • Objednávka se soubory o velikosti větší než 10 MB - soubory máte uloženy ke stažení ve svém účtu (MŮJ ÚČET) nalevo od nákupního košíku v horní liště.
jak si stáhnout materiál  100

 

KDY OBDRŽÍM ZAKOUPENÉ MATERIÁLY?

Materiály si budete moci stáhnout ihned, když nám dá platební brána informaci, že je zboží uhrazeno. Na základě této informace se Vám otevřou materiály ke stažení v uživatelském účtu a jsou taktéž zaslány e-mailem (pouze pokud jsou menší než 10 MB) spolu s fakturou a VOP.

Pokud chcete mít materiály takřka ihned k dispozici, volte první způsob platby, tj. rychlý online převod.

U ostatních dvou způsobů platby, tj. platba přes tlačítka bank a klasický převod je vždy určitá časová prodleva, se kterou je potřeba počítat.

Možnosti platby jsou popsány zde: https://www.comgate.cz/cz/proces-plateb

   

PRO KOHO JSOU MATERIÁLY URČENY?

Jsou vytvořeny pro běžné spotřebitele, např. učitele, rodiče, vedoucí zájmových kroužků aj. Mohou však zde nakupovat i organizace, např. školy dle daných licenčních podmínek ve VOP (počet uživatelů materiálu = počet množství/licencí produktu). 

 

MOHOU MATERIÁLY NAKUPOVAT I ŠKOLY?

Ano, je to možné. Je však potřeba pamatovat na to, že nákup jedné licence materiálu = využití jedním učitelem školy. V případě, že materiál bude používat více učitelů, je potřeba zakoupit více licencí. Nyní je přidána funkce dokoupit více licencí. Např. zakoupili jste materiál 1x a potřebujete ho dokoupit pro 2 další učitele, tj. dokoupíte 2 licence.

Pokud požadujete fakturu přímo na školu, doporučuji vytvořit při registraci účet školy (jméno a příjmení = název školy, případně i adresa), adresa = adresa školy a kontakt = e-mail školy. Před odesláním objednávky ještě máte možnost doplnit název organizace a IČO.  Poté Vám bude generována faktura s údaji přímo pro Vaši školu. 

 

JAK SE MÁM V MATERIÁLECH ORIENTOVAT?

Pomohou Vám tipy a návody, kde je popsáno několik možností, které Vám usnadní vyhledávání materiálů. 

 

CO ZNAMENÁ V POPISU FYZICKÝ PRODUKT - NE?

Webové stránky jsou koncipovány nadčasově. V budoucnu může nastat situace, kdy se rozhodnu kromě elektronických materiálů  zasílat i hotové produkty. Nyní je možno nakupovat pouze elektronické materiály, proto u kolonky fyzický produkt je ne. Kdybych se rozhodla prodávat i hotové produkty, potom v dané kolonce bude ano. Nyní této informaci nemusíte věnovat žádnou pozornost. 

 

CO KDYŽ NAJDU V MATERIÁLU CHYBU?

Jednoduše mne kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na [email protected]  Chybu opravím a zašlu Vám opravenou verzi, případně ji najdete ve svém zákaznickém účtu. 

 

CO UDĚLAT, KDYŽ SE MI PSACÍ PÍSMO ŠPATNĚ ZOBRAZUJE?

Při otevření dokumentu s psacím písmem ho mohou některé pdf programy špatně zobrazit. Doporučuji potom otevřít soubor v prohlížeči (kliknete pravým tlačítkem myši - otevřít v programu - vyberete prohlížeč např. Google Chrome).

 

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ SE NEMOHU PŘIHLÁSIT K ÚČTU?

Pokud víte e-mail, kterým jste se registrovali, lze požádat o obnovu hesla. Na e-mail získáte odkaz pro jednorázové přihlášení. 

obnova hesla